Monday, June 12, 2006

poza cu mine

6 Comments:

  • foarte tare the combi man!

    By Blogger Unknown, at 5:25 AM  

  • asteptam ..."poza cu mine si cu alter ego-ul meu"..."poza cu mine si cu mucurile de tigara de pe jos"..."poza cu mine si cu blogul meu".....si mai gasesti tu subiecte!

    By Blogger Stefan Schultz, at 10:41 AM  

  • "poza cu mine si cu prietenii mei, in fata la discoteca unde, shi anume, am cunoscuto pe EA"... "poza cu mine si cu Isus Cristos"... "poza cu mine, facuta de mine cu mainile mele"... "poza cu mine si sfarshitul lumii", care ar incheia seria pozelor cu mine... si posibil si cu voi...

    By Blogger Combastos, at 11:03 AM  

  • respekta S.A.L.A.J.A.N
    ... si poate o "poza cu mine si Sishu liber"... NOT!

    By Blogger Combastos, at 12:22 PM  

  • hai coco mai postezi si tu o pozilica ceva k ashtept!! hai hai!! nu te da batut!! nu asha repede!!

    By Blogger Unknown, at 9:41 AM  

  • La 2 ficati de consumator cumparati primiti 2 petarde sex feminin, marca KOKALAR pur sange, full option cu tot cu catesefon si seringi de rezerva
    Oricum, cine are 400 de ieuro sa-mi dea si mie ca am nevoie, si promit ca sa moara unchimea de nu ii arat si poze de pe unde am fost, si cu cine

    By Blogger Combastos, at 9:00 AM  

Post a Comment

<< Home